2024. gada 28. augustā | Pedagoģiskās padomes sēde "2023./2024.m.g. mācību darba rezultāti" |
2024. gada 17. jūnijā | Metodiskā konference "Izglītojamo mācību sasniegumu vērtēšanas kārtība" |
2024. gada 19. februārī | Pedagoģiskās padomes sēde „2023./2024.m.g. 1.semestra mācību darba rezultāti” |
2023. gada 30. augustā | Pedagoģiskās padomes sēde "2022./2023.m.g. mācību darba rezultāti" |
2023. gada 16. jūnijā | Metodiskā konference “Labas prakses piemēri skolas vērtību iedzīvināšanā” |
2023. gada 30. janvārā | Pedagoģiskās padomes sēde „2022./2023.m.g. 1.semestra mācību darba rezultāti” |
2022. gada 30. augustā | Pedagoģiskās padomes sēde "2021./2022.m.g. mācību darba rezultāti" |
2022. gada 16. jūnijā | Metodiskā konference "Labas prakses piemēri digitālo prasmju apguvē" |
2022. gada 24. janvārī | Pedagoģiskās padomes sēde “2021./2022.m.g. 1. semestra mācību darba rezultāti". |
2021. gada 30. augustā | Pedagoģiskās padomes sēde “2020./2021.m.g. mācību darba rezultāti". |
2020. gada 23. novembrī | Metodiskā konference. Mācību jomu grupu labās prakses piemēri. Dziļas mācīšanās uzdevumi. |
2020. gada 22. oktobrī | Metodiskā konference. Dziļa mācīšanās - SOLO taksonomija |
2020. gada 27. augustā | Pedagoģiskās padomes sēde “2019./2020.m.g. mācību darba rezultāti". |
2019. gada 28. oktobrī | Caurviju prasmes. Pašvadīta mācīšanās |
2019. gada 18. jūnijā | Konference. "Skolotāju darba grupu labās prakses piemēri. Mūsdienīga mācību stunda." |
2019. gada 14. martā | PPS "Iekļaujošā izglītība: dažādas iespējas - vienādas tiesības" |
2017./2018. m.g. | Pasākumu cikls "Māci audzinot! Latvijai - 100" |
2018. gada 3. janvārī | Skolas metodiskā konference "Kompetenču pieeja mācību saturā" |
2017. gada 15. jūnijā | Kvalitatīvā mācību stunda. Mācību stundas resursi, iespējas un efektivitāte. |
2016./2017.m.g. | Skolēnu labvēlīgas saskarsmes, runas kultūras un uzvedības veidošana. |
2016. gada 16. jūnijā (Metodiskā konference) | Interneta tehnoloģiju lietojums mācību procesā. |
2016. gada 16. martā | Cilvēkdrošības un cilvēktiesību jautājumu aktualizācija izglītības procesā. |
2015. gada 13. martā | Projektu darbs Olaines 2.vidusskolā, kā skolēnu sadarbību un individualitāti attīstošā, radošu domāšanu un talantu izkopjoša mācību metode. |
2014. gada 12. jūnijā | Skolēnu radošu spēju attīstība Olaines 2.vidusskolā. |
2014. gada 19. martā | Labas prakses piemēri skolēnu radošu spēju attīstībā. |
2013. gada 19. jūnijā (Metodiskā konference) | Skolotāju metodisko darbu skate vērtībizglītībā. |
2013. gada 25. martā | Vērtībizglītība Olaines 2.vidusskolā. |
2012. gads (Metodiskā konference) | Atbalsta sniegšana skolēniem ar mācību traucējumiem, speciālām vajadzībām un grūtībām mācībās. |
2012. gada 12. martā | Cieņpilnas saskarsmes un savstarpējo attiecību kultūras attīstīšana skolas vidē un sabiedrībā. |
2011. gada 2. jūnijā (Metodiskā konference) | Pēctecības nodrošinājums skolēniem pārejot no vienas izglītības pakāpes nākamajā. |
2010. gada 30. novembrī | Zēni un meitenes mācās dažādi. |
2010. gada 6. jūnijā (Metodiskā konference) | Skolēnu pētnieciskā darbība valodu stundās. |
2010. gada 30. martā (Metodiskā konference) | Pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšana. |
2010. gada 29. martā | Skolas iespējas skolēnu sagatavošanā patstāvīgai dzīvei un karjeras izvēlei mūsdienu apstākļos. |
2009. gada 16. jūnijā (Metodiskā konference) | Pētījuma metodes sociālzinību mācību priekšmetos. |
2009. gada 3. aprīlī | Vides izglītība Olaines 2. vidusskolā. |
2008. gada 5. jūnijā (Metodiskā konference) | Pētnieciskās darbības loma mācību procesā. |
2008. gada 22. janvārī 2008. gada 20. martā | Iekļaujoša izglītība. 1. daļa. Mūsdienu skolas iespējas skolēnu atbalstā. 2. daļa. |
2007. gada 11. jūnijā (Metodiskā konference) | Pedagogu metodisko darbu kvalitatīva un radoša izstrādāšana un to izmantošana mācību procesā. |
2007. gada 1. septembrī 2007. gada 4. februārī | Mācīšanās un uzvedības motivācija, tās korekcijas iespējas. Skolēnu un skolotāju motivācijas paaugstināšanas iespējas. |
2006. gada 6. jūnijā (Metodiskā konference) | Pedagogu pašizglītošanās kā radošās izaugsmes priekšnoteikums. |
2006. gada 20 martā | Pētījumu un analīzes metožu pielietojums pedagoģiskajā darbībā kā pedagoģisko kompetenci un izglītības kvalitāti ietekmējošs faktors. |
2005. gada 2. jūnijā (Metodiskā konference) | Pašvērtējuma loma mācību procesa kvalitātes uzlabošanā. |
2005. gada 9. martā | Sadarbības formas ar skolēnu vecākiem. Skolēnu sapulce kā efektīva darba forma – vērsta uz atbalstu skolēniem. |
2004. gada 19. oktobrī | Mācību ekskursija – ceļš uz dzīves prasmju apguvi |
2004. gada 31. maijā (Metodiskā konference) | Skolotāja kompetence mācīšanas un mācīšanās procesā. |
2004. gada 15. martā | Personiski orientēta pieeja mācību procesā. |
2003. gada 3. novembrī | Informācijas tehnoloģiju pielietojums mācību stundās. |
2003. gada 29. augustā | Izglītojamo mācību sasniegumu vērtēšana vispārējās izglītības programmās. |
2002. gada 24. oktobrī | Vērtēšanas principi, pārbaudes darbu sastādīšana. |
2002. gada 22. februārī | Reālā situācija skolā bilingvālajā apmācībā un valsts valodā pasniedzamajos mācību priekšmetos |
2001. gada 7. decembrī | Skolēna patstāvības audzināšana |
2001. gada 3. maijā | Skolotāju ētikas kodekss |
2001. gada 23. februārī | Metodisko komisiju loma mācību procesa efektivitātes paaugstināšanā |
2001. gada 5. februārī | Skolēna sekmju pašnovērtējums |
2000. gada 24. oktobrī | V. Buhvalova referāts „Vispārējā izglītības attīstība” |
2000. gada 11. februārī | Klases audzinātājs. Darbs ar vecākiem un skolēniem |
1999. gada 25. oktobrī | Stundas struktūra, analīze un pašanalīze |
1999. gada 26. aprīlī | Skolēna radošo spēju attīstīšana skolā |
1998. gada 21. decembrī | Skolotāju loma savstarpējo attiecību kultūras veidošanā |
1998. gada 26. oktobrī | Interaktīvās mācību metodes |
1997. gads | 1., 5., 10. kl. Skolēnu adaptācija |
1997. gads | Skolotāja loma bērna dzīve |
1996. gads | Skolēnu veselība un fizkultūra skolā |
1995. gads | Pedagoģiskās ētikas kategorijas |
1995. gads | Attīstošā izglītība |
1993. gads | Saskarsme pedagoģiskajā procesā |
1993. gads | Skolas akreditācijas rezultāti |
1993. gads | Bērna personības īpašības |
1991. gads | Alternatīvā pedagoģija (Valdorfa skola) |
Pārlūkojot vietni, Tu akceptē nepieciešamo sīkfailu lietošanu. Tu vari akceptēt arī citu sīkfailu lietošanu.