25.maijā Olaines 2.vidusskolā notika amerikāņu mūzikai veltīta koncertlekcija. Tas bija kā īss, bet aizraujošs ceļojums pa gadsimtiem un mūzikas stiliem, kurā burvīgu noskaņu radīja izcilu mūziķu priekšnesumi. Skolēni guva ieskatu amerikāņu mūzikā, kas nesaraujami saistīta ar vēsturi, cilvēku attiecībām un emocijām.Visu skolēnu vārdā vēlamies izteikt pateicību par iespēju būt klāt informatīvi bagātā un emocionāli piepildītā koncertlekcijā!
2016./2017. mācību gadā skolas uzdevumos bija iekļauta latviešu valodas pielietojuma paplašināšana skolas vidē un dažādu pasākumu organizēšana, kuri popularizētu mācību priekšmetu.
Izejot no šiem uzdevumiem, visu mācību gadu Valodu katedras darbs bija virzīts latviešu valodas apguves kvalitātes uzlabošanai. Dažādi pasākumi: olimpiādes, konkursi, radošie darbi, ZPD, latviešu tautas tradīciju svinēšana, latviešu valodas dienas pasākumi katra mēneša pēdējā dienā,....
Viens no netradicionālākajiem pasākumiem bija „Pasaku pēcpusdiena” sākumskolai un pamatskolas 5. un 6. klašu skolēniem. Mācību gada otrajā semestrī tika parādīti nelieli teatralizēti pasaku uzvedumi. Skolēni kopā ar skolotājām I. Fomantjevu, I. Fjodorovu, M. Četroni, V. Šinkarenko parādīja latviešu tautas pasakas „Vīriņš - abru taisītājs”, „Kukulītis”, kā arī A. Brigaderes „Sprīdītis” un I. Krustkalnes „Sakņudārza sargs”.
Skatītāji ar interesi vēroja un klausījās mazo aktieru uzstāšanos, jo dažādās pasaku varoņu lomās iejutās trešo un ceturto klašu skolēni. Raiti ritēja valodiņa, ātri pagāja laiks, ieklausoties latviešu valodas skanējumā.
Šāds pasākums iedvesmoja citus skolēnus dziļāk izzināt un labāk apgūt Valsts valodu – latviešu valodu, lai sekmīgi varētu turpināt izglītību un nākotnē spētu sekmīgi konkurēt darba tirgū.
Lai veicinātu skolas vecuma bērnu, jauniešu veselību, viņu iesaistīšanos sporta aktivitātēs un veselīga brīvā laika pavadīšanu, 24. maijā tika organizētas starpskolu orientēšanās sacensības „SKOLU KAUSS 2017” Ķekavas novadā.
Šādas sacensības ir viens no pirmajiem soļiem, lai gatavotos Pasaules čempionātam orientēšanās sportā 2018. gadā.
No mūsu skolas šajās sacensībās piedalījās 10. klases skolēni - Ēvalds Filipāvičs, Ruslans Ševčuks un Artjoms Rihters, kā arī 8.a klases skolnieces Arina Osipoviča un Anastasija Bobkova.
Jauniešiem vajadzēja startēt individuālajos pārbaudījumos. Minimālais starta intervāls starp vienas grupas dalībniekiem bija 1 minūte. Startā pēc tiesneša atļaujas dalībnieks paņēma savu karti un devās distancē. Pēc finiša bija jānodod karte un čips rezultāta nolasīšanai. Distancē kontrolpunkti bija jāapmeklē tādā secībā, kā tas norādīts uz kartes.
Emocijas sita lielu vilni, jo pirmais starts ir paveikts! Radusies vēl lielāka patika par šo sporta veidu un vēlme piedalīties arī turpmākajās sacensībās
Olaines 2.vidusskolā šī gada 25.maijā notika pašvaldību vēlēšanu simulācija. Pasākuma mērķis- mudināt skolenus būt pilsoniski aktīviem, sniegt izpratni par vēlēšanu procesa norisi.
Tajās piedalījās 8.a, 8.b, 8.c, 10.a un 11.a klase, bet par organizatorisko procesu atbildēja 10.a klase.
Viss notika kā īstās vēlēšanās- katram skolēnam bija savs reģistrācijas numurs, līdzi bija personu apliecinošs dokuments. Izvēle bija jāveic starp sešām Olaines novadā pārstāvētajām partijām.
Dalībnieki secināja, ka, lai veiktu pārdomātu izvēli, ir nepieciešams ieguldīt laiku, lai iepazītos ar piedāvātajām programmām, tās kritiski izvērtētu un tad izlemtu, kam atdot savu balsi.
“Olaines apkārtnēm jābūt zaļām!” – zem tādas devīzes skolas ekopadomes locekļi kopīgi ar Olaines mežsaimniecību veica koku (egļu) iestādīšanas akciju Olaines apkārtnēs.
Bērni strādāja ar entuziasmu un interesi , neskatoties uz to, ka līja lietus.
Tika iestādīti vairāk nekā 200 koku uz cirtumu vietām.
Vēl skolēni vāca atkrītumus lielajā meža iecirknī.
Par izpildīto darbu skolēni saņēma no mežsaimnieka ne tikai pateicības, bet arī nelielas dāvanas.
Ekopadomes koordinātore
O.Vonoga, T.Zarecka
28.aprīlī desmit 10.a klases skolēni kopā ar skolotājām Veru Haritonovuun Ingu Ivanovu IAC projekta “Izzināt. Pieredzēt. Rīkoties” ietvaros devās ekskursijā uz Latgali. Mums pievienojās arī skolēni no Rīgas Ķengaraga vidusskolas un Š.DubnovaRīgas ebreju vidusskolas.
Visiembija brīnišķīga iespēja iepazīties ar maizes cepšanas procesu Aglonas Maizes muzejā gan teorētiski, gan praktiski- katrs atraktīvu gidu pavadībā izcepa savu maizes kukulīti. Tad devāmies uz atjaunoto Lūznavas muižu un iepazināmies ar tās telpām un atjaunošanas gaitu. Lūznavas muižas parkā bija iespēja spēlēt aizraujošu vides spēli.
Vakarā grupa “Rūnas “ ļāva izjust tautas mūzikas burvīgumu un iepazīt dažādu tautu mūzikas instrumentus. Ekskursija sniedza daudz pozitīvu iespaidu.
4.maijs Latvijas Republikas Neatkarības atjaunošanas diena.
Skolas pasākumi:
1.-4.klasēm sadziedāšanās, sadancošanās.
Pamatskolas klasēs – prezentācija skolas monitorā par Latvijas neatkarības atjaunošanu .
Skolēnu velējumi PAR Latviju.
Kopīga galda klāšana skolas 2.stāva foajē ar domino PAR Latviju izspēlēšana.
Latvijas nacionālo ēdienu izstāde.
Valoda uz trotuāra
5.-6.kl. « Mana Latvija»
7.- 8.kl. Lasa apsveikumus valsts valodā.
10.- 11.kl. Eseja « Valsts valoda manā dzīvē»
4. maijs – Baltā galdauta svētki.
Tie ir svētki, kad svinam savu spēku un spēju iestāties PAR. PAR LATVIJU. PAR BRĪVĪBU. PAR IESPĒJU SVINĒT.
Šo svētku svinības mūsu - Olaines 2. vidusskolā, aizsākās jau 28. aprīlī, kad 1.- 3. klašu skolēni pulcējās aktu zālē, lai atcerētos, kāda ir Latvija (liela, skaista, maza, zaļa, zila…), kas ir Latvijā (pilsētas, upes, ezeri, parki…). Kopā tika izdziedātas un nodejotas latviešu tautas dziesmas un dejas. Mazie ķipari ar lielu entuziasmu izpildīja iemīļotās dziesmas: R. Kaupers „Alfabēts”, „Kur tu teci, gailīti mans…” u. c., kā arī gāja rotaļās.
Pirmssvētku dienā, 3. maijā, mūsu skolas skolēni un pedagogi bija svinīgi ģērbušies, jo tika organizēti Baltā galdauta svētki. Pie aktu zāles uz balti klāta, uzposta galda bija novietota spēle „Domino”, kurā ietverti Latvijas valsts svarīgākie notikumi. Skolēni ar interesi salika domino un atklāja sev jaunus faktus no Latvijas vēstures. Skolas gaitenī atradās stends, kur skolēniem bija iespēja parakstīties - PAR kādu LATVIJU esi tu.
9. klases skolēni Baltā galdauta dienas stundā iepazina Latvijas neatkarības atjaunošanas dienas tapšanas notikumus un cilvēkus, kuri veicināja šīs dienas tuvošanos.
Šo neatkarības dienu notikumu lielums un cilvēku drosme, pašapziņa un uzņēmība atstāja skolēnos dziļi emocionālu iespaidu.
Publicēts mājaslapā: http://lv100.lv/jaunumi/olaines-2-vidusskola-nosvineti-balta-galda-svetki/
2017.gada 20.aprīlī skola notika 3.c klases tikšanās ar bijušo skolas skolnieku Dmitriju Miļkeviču, pazīstamu sportistu, Latvijas vieglatlētu.
Dmitrijam Miļkevičam pieder Latvijas rekords 800 metru distancē gan stadionā, gan telpās. Viņš ir Latvijas rekordists 600 m, 1000 m, 800 m skrējienos telpās un 800 m skrējienā stadionā. Seškārtējs Latvijas čempions 400 m un 800 m distancēs. Piedalījies divās olimpiskajās spēlēs. Absolvējis Nebraskas Universitāti (ASV). Sanktpēterburgas valsts Ekonomikas un finanšu universitātē ir ieguvis maģistra grādu starptautiskajā menedžmentā. Pēc sportista gaitu beigām iesaistījies uzņēmējdarbībā. Vienlaikus veic Latvijas vieglatlētikas izlases direktora pienākumus.
3.c klases skolēni piedalās LOK projektā „Sporto visa klase”, Dmitrijs Miļkevičs ir mūsu skolas sporta klašu patrons. Tikšanās ar skolēniem Dmitrijs pastāstīja par savam skolas gadiem, par nodarbošanos ar sportu. Sākumā viņš nodarbojas ar handbolu, bet kad komanda izjuka, iesāka nodarboties ar vieglatlētiku, skriešanu 400m,800m distancēs. Lai sasniegtu labus rezultātus sportā, ir jābūt motivētām, nopietnām, katru dienu trenēties, agri celties no rīta, braukt uz sporta bāzi. Tam nepieciešami neatlaidība, gribasspēks, disciplīna, atbildība, laika plānošanas prasme. Par mācībām arī nedrīkst aizmirst, jo bez izglītības mūsdienu pasaulē iztikt nevar. Un pēc sportista karjeras obligāti nepieciešama profesija.
Skolēni klausījās ar lielu interesi, uzdeva jautājumus, tikšanās beigās nofotografējās, un dabūja slavena sportista autogrāfus.
11.a klases skolēni: Viktorija Golubeva, Aleksandra Jegorova un Ņikita Čerkovskis 31.martā piedalījās Jonavas rajona skolu bibliotēku projektā „Baltu valstu literatūras nedēļa (diena)”.
Izmantojot Skype video zvanu, 11. klases skolēni lasīja trīs lietuviešu dzejnieka Justīna Marcinkeviča dzejoļus: „Antonovkas”, „Vasaras iespaidi” un „Brālis”. Kā arī trīs latviešu dzejnieka Ojāra Vācieša dzejoļus: „Buramie vārdi”, „Vārds”, „Dzērvju deja”. Lietuvas jaunieši šos sešus dzejoļus lasīja lietuviski, bet mūsu skolas jaunieši – latviski.
Lai izjustu lietuviešu valodas “garšu” un pārbaudītu savas prasmes šīs valodas izrunā, Ņikita Čerkovskis lietuviski lasīja Justīna Marcinkeviča dzejoli „Brālis” jeb „Brolis”. Savukārt 11. klases skolēns no Lietuvas lasīja Ojāra Vācieša dzejoli „Pirmceļā” latviski.
Projekta uzdevumi: popularizēt baltu valstu literatūru; stiprināt vajadzību lasīt; organizēt starpkultūru apmaiņu.
Olaines novada Jauniešu projektu programmas ietvaros 2017.gada 24.-25.martam Olaines 2.vidusskolā notika projekta Spoku nakts skolas bibliotēkā īstenošana. Sadarbībā ar Skolēnu parlamentu pirmo reizi tika rīkots nakts pasākums, kas pilnībā atšķīrās no citiem radošiem, emocionāliem un izzinošiem skolas pasākumiem, jo pasākumam tika noteikta neparasta tēma, saturisko piepildījumu nodrošināja paši skolēni, un pasākuma realizācijas laiks arī neparasts.
IZZINĀT. PIEREDZĒT. RĪKOTIES. Jauniešu integrācijas un līdzdalības sekmēšanas projekts“EXPLORING.BELONGING.ACTING. Youthintegrationendempowerment Project”
Projektu īsteno Izglītības attīstības centrs ar Britu Padomes finansiālu atbalstu
16.martā tika īstenotas aktivitātes skolotājiem. Sākumā skolotāji tika iepazīstināti ar pilsoniskās līdzdalības veidiem, grupās diskutēja par iedarbīgāko veidu, savu viedokli attēloja koordinātu plaknē un salīdzināja ar Latvijas jauniešu domām.
Nākamā aktivitāte bija saistīta ar medijpratību, kur skolotāji mēģināja atbildēt uz mūsdienās aktuāliem un nozīmīgiem jautājumiem- kāpēc jāmāca medijpratība un kritiskā domāšana, kā to var veicināt mācību stundu laikā. Kā atšķirt faktus no viedokļiem? Kā rodas viltus ziņas? Kā negatīvā informācija sociālajos tīklos ietekmē jauniešu psihi? Un vai tiešām sociālie tīkli ir gadsimta lielākā slimība?
Skolotāji spēlēja spēli, atbildot uz šiem jautājuimiem un izsakot savu viedokli par plašsaziņas līdzekļu ietekmi uz sabiedrības viedokļa formēšanu.
IZZINĀT. PIEREDZĒT. RĪKOTIES. Jauniešu integrācijas un līdzdalības sekmēšanas projekts
“EXPLORING.BELONGING.ACTING. Youthintegrationendempowerment Project”
Projektu īsteno Izglītības attīstības centrs ar Britu Padomes finansiālu atbalstu
IAC projekta “Izzināt. Pieredzēt. Rīkoties” ietvaros Olaines 2.vidusskolā notika 2 pasākumi. Vienā no tiem 9. martā aktīvā Improvizācijas teātra darbībā tika iesaistīti vidusskolas skolēni. Viņiem aptuveni 2 stundu ilgā pasākuma laikā Improvizācijas teātra treneri Ieva Niedra un Uģis piedāvāja tuvāk iepazīt vienam otru, uzmanīgi ieklausoties un koncentrējoties uz veicamo darbu. Skolēni veidoja etīdes, skečus, attēloja dažādas situācijas. Daļa skolēnu iesaistījās aizrautīgi, daļai bija grūti aktīvi iesaistīties improvizētās situācijās. Kopumā skolēni atzina, ka tā bija noderīga un interesanta pieredze.
IZZINĀT. PIEREDZĒT. RĪKOTIES. Jauniešu integrācijas un līdzdalības sekmēšanas projekts
“EXPLORING.BELONGING.ACTING. Youthintegrationendempowerment Project”
Projektu īsteno Izglītības attīstības centrs ar Britu Padomes finansiālu atbalstu
Š.g. 15.un 16.februārī projektu dienu ietvaros 8.un 9.klasēm skolas aktu zālē tika rīkot s pasākums “Par Latviju, Olaini un mani”. Šajā aptuveni divu stundu garajā spraigajā pasākumā skolotājas Vera Haritonova,Diana Goroško un Inga Ivanova īstenoja IAC projektā “Izzināt. Pieredzēt. Rīkoties” iegūtās idejas, maksimāli pietuvinot tās vietai, kur skolēni dzīvo – Olainei, tādā veidā skolēnus ievadot pilsētas 50 gadu jubilejas noskaņā.
Skolēni tika sadalīti grupās, pēc tam viņiem bija jāveic 3 uzdevumi- pirmajā uzdevumā vajadzēja izdomāt, ar ko skolēni lepojas Latvijā, Olainē un katrs sevī, otrajā uzdevumā , izlozējot notikuma vietu, kas saistīta ar Olaini un žanru, vajadzēja izdomāt radošu stāstu vai skeču. Jāpiebilst, ka skolēni bija ļoti aktīvi un radoši, bija iespēja vērot gan atraidītas mīlestības sāpes, gan smalkmaizīšu zādzību kafejnīcā “Alise”un tās izmeklēšanu.
Trešajā uzdevumā , izmantojot balošanas pultis, skolēniem bija jāatbild uz 15 jautājumiem, kas saistīti ar Latvijas un Olaines vēsturi, ģeogrāfiju un personībām. Skolēni atzina, ka pasākums viņiem patika, tika sniegta iespēja sadarboties ar skolēniem no citām klašu paralēlēm un radoši izpausties.
OLAINEI - 50
MŪSU APKĀRTĒJĀ VIDE UN KULTŪRA
Projektu tēmas
5.–6.gadīgo bērnu sagatavošanas grupa un 1.kl. – Olaines pilsētas ielas
2.kl. – Augi Olaines novadā
3.kl. – Dzīvnieki Olaines novadā
4.kl. – Ievērojamākie cilvēki Olaines novadā
5.kl. – Izglītības un kultūras iestādes Olaines novadā
6.kl. – Ūdens objekti Olaines novadā
7.kl. – Vēsturiski pieminekļi un ievērojamākie objekti Olaines novadā
8.kl. – Dārza kooperatīvi Olaines novadā
9.kl. – Uzņēmējdarbība Olaines novadā
10.kl. – Olaines novada pašvaldības darbs
11.kl. – Olaines novada pašvaldības struktūra
12.kl. – Projekti Olaines novadā, starptautiskie sakari
2017.gada 8.februārī skolā notika 9.-12.klašu skolēnu tikšanās ar Olgu Proskurovu - mūsu skolas absolventi, TV žurnālisti, Tallinas Universitātes pasniedzēju.
Tikšanās laikā Olga pastāstīja par savas skolas gadiem, par augstskolas un karjeras izvēli, par komunikācijas prasmju nozīmi cilvēka dzīvē, par digitālo drošību.
IZZINĀT. PIEREDZĒT. RĪKOTIES. Jauniešu integrācijas un līdzdalības sekmēšanas projekts
“EXPLORING.BELONGING.ACTING. Youthintegrationendempowerment Project”
Projektu īsteno Izglītības attīstības centrs ar Britu Padomes finansiālu atbalstu
Olaines 2.vidusskola šogad piedalās IAC organizētajā jauniešu integrācijas un līdzdalības sekmēšanas projektā „IZZINĀT. PIEREDZĒT. RĪKOTIES” , kuru finansiāli atbalsta Britu padome Latvijā.
Dalība projektā ir svarīga, jo piederības sajūta gan savai skolai, gan valstij veidojas, tās iepazīstot un piedaloties mērķu izvirzīšanā un kopīgā īstenošanā. Projekts veicinās izpratni par notiekošajiem procesiem sabiedrībā vietējā un globālā kontekstā.
Projekta gaitā skolēniem ir iespēja pilnveidot kritiskās domāšanas, debatēšanas, sadarbības un citas prasmes, kā arī medijpratības līmeni, kas kopumā sekmē apzinātas piederības sajūtas veidošanos un vēlmi iesaistīties un ietekmēt notiekošo savā skolā, kopienā un valstī.
Projekta norises laiks no 2016.gada jūnija līdz 2017,gada jūlijam. Projektā piedalās 3 skolotājas ( Vera Haritonova, Diana Goroško, Inga Ivanova) un divas 10.a klases skolnieces ( Marika Tiščenko un Elīna Fedoroviča). Pirmais seminārs „ Mani stāsti Latvijai” norisinājās Siguldā no 19.-21.janvārim.
10.klases skolnieču viedoklis par pieredzēto seminārā:
„ Seminārā notika dažādas lekcijas un interaktīvas nodarbības, kuras vadīja Latvijā pazīstamas personības: Mārtiņš Daugulis, Daina Zelmene, Ingūna Irbīte, Brigita Stroda, Aija Tūna un Leonarda Ķestere. Mārtiņa Dauguļa atraktīvajā lekcijā guvām ieskatu par prasmēm, kas būs nepieciešamas jebkurā profesijā mainīgajā 21. gadsimtā. Imrovizācijas teātra vadītāji Ieva Niedre un Uģis Točs palīdzēja „ salauzt ledu” starp dalībniekiem, radīja pozitīvu un radošu atmosfēru.
Mums ļoti patika dalība šajā projektā. Mēs dalīsimies ar iegūtajām idejām ar Olaines 2.vidusskolas skolēniem, kā arī ar nepacietību gaidīsim turpmākās projekta aktivitātes.”
Mūsu skolas sākumskolas skolēni tika aicināti piedalīties 1.-4. klašu konkursā mājturībā "Ar puzuru rotāti Ziemassvētki". Konkursā piedalījās 3. a klases skolēni skolotājas T. Zolotarjovas vadībā. Lūk, kas sanāca mūsu skolas skolēniem!
Kādu dienu mans klasesbiedrs uz skolu atnesa brīnišķīgu lukturīti, kas bija uztaisīts no salmiem un diegiem.
Mēs visi bijām patīkami pārsteigti un izbrīnīti par šo darinājumu. Centāmies uzzināt, kas tas ir par lukturīti, kā Marks to uztaisīja, bet galvenais, kāpēc tas ir vajadzīgs. Marks pastāstīja, ka brīvdienās viņš kopā ar saviem vecākiem bija aizbraucis pie sava vectētiņa uz laukiem, un tur ieraudzīja skaisto darinājumu. Marks painteresējās par figūru, un tie pastāstīja interesantu gadījumu.
Tais laikos, kad vēl nebija elektrības un visapkārt valdīja tumsa, cilvēki Ziemassvētku priekšvakarā pie savas mājas durvīm pakāra Lukturīti, kuram vidū aizdedzināja sveci. Cilvēki ticēja, ka labie spēki neaizmirsīs apmeklēt šo namu un apdāvināt cilvēkus par labiem darbiem un priekšzīmīgu uzvedību. Bet decembrī parasti plosījās stipri vēji un sveces tika nopūstas vai tās izraisīja ugunsgrēku. Tāpēc cilvēki izdomāja uztaisīt lukturīšus no salmiem un sarkaniem diegiem.
Labie spēki taču atrod tos cilvēkus, kuri dara labus darbus, kaut vai pēc salmu lukturīšiem!
Marks piedāvāja saviem klasesbiedriem uztaisīt katram savu lukturīti un piekarināt tos pie mājas vai dzīvokļa durvīm.
Bērni ar lielu iedvesmu ķērās pie darba, un lūk, kas sanāca…
Liels paldies skolēniem un skolotājai par radošo pieeju un aktivitāti.
7. decembrī tika noslēgta Starptautiskā izglītības akcija „Pasaules lielākā mācību stunda” Latvijā un apbalvoti tās laureāti.
Akcijā „Pasaules lielākā mācību stunda” šogad Olaines 2. vidusskolā piedalījās 6 skolotāji: V.Šinkarenko, L.Osipova, O.Vonoga, I.Macanova, I.Ivanova, T.Zarecka, kuri saņēma Zviedrijas vēstniecības Latvijā simpātiju balvu un dāvanas. Savukārt Latvijas Platforma attīstības sadarbībai balvu saņēma skolotāja Inga Ivanova.
Akcija jau otro gadu tiek rīkota, lai iepazīstinātu sabiedrību un veicinātu bērnu, jauniešu un pieaugušo izpratni par 17 Ilgtspējīgas attīstības mērķiem, ko ANO valstis ir apņēmušās sasniegt līdz 2030. gadam, un iesaistītu ikvienu šo mērķu sasniegšanā.
Preses ziņa un laureātu saraksts atrodams šeit:http://unesco.lv/lv/izglitiba/pasaules-lielakas-macibu-stundas-akcija-apbalvoti-laureati-latvija/
Trešdien, 16. novembrī, Latvijas proklamēšanas priekšvakarā, skolas aktu zālē notika svinīgs pasākums 8.-12. klašu skolēniem.Kur koki aug visstaltākie?
Kur mākoņi visbaltākie?
Kur putni dzied visskaļāk?
Kur zāle zeļ viszaļāk?
Dzimtenē.
Šajā dienā ikviens klātesošais ieklausījās skaistajās dzejoļu rindās par dzimto Latviju, par to, ka jaunā paaudze ir nākotnes veidotāji. Ar raito dejas soli skatītājus iepriecināja skolas tautisko deju kolektīvs. Pasākuma noslēgumā izskanēja Ata Auzāna un Ievas Sircovas “Olaines dziesma”.
Šajā gadā biedrības "Jaunatnes kultūras un estētiskās audzināšanas asociācija" un "Sadarbības platforma" īstenoja projektu "Mēs Latvijai", kura ietvaros rīkoja bērnu un jauniešu konkursu - festivālu.
Konkursā - festivālā "Mēs Latvijai" iesaistījās dažādu tautību bērni un jaunieši, lai veicinātu visu Latvijā dzīvojošo tautību bērnu un jauniešu starpkultūru komunikāciju, savas nacionālās identitātes kā Latvijas kopējās kultūru daudzveidības daļas apzināšanos un stiprinātu piederības sajūtu savai valstij - Latvijai. Konkursa nominācijā “Aktiermāksla” piedalījās mūsu skolas divas skolnieces: 3.c klases skolniece Sofija Artjomova un 9.a klases skolniece Aleksandra Gluščenko. Meitenes uzstājās ar krievu rakstnieku darbiem - fabulu “Vārna un lapsa” un “ Zilonis mākslinieks”. Kopumā konkursā-festivālā piedalījās 482 skolēni no Kuldīgas līdz Jēkabpilij. Starp “Aktiermākslas” konkursantiem Aleksandra Gluščenko ieguva godpilno trešo vietu, bet Sofija Artjomova uzstājās noslēguma koncertāskaistajā “Ziemeļblāzmas“ kultūras namā. No visas sirds sveicam meitenes un pedagogus ar skaisto uzvaru!
2016.gada 19. septembrī Latvijas Nacionālās bibliotēkas telpās notika mūsu skolai nozīmīgs pasākums – Zaļā Karoga saņemšana . Karogs tiek pasniegts par ieguldīto darbu EKOprogrammas ietvaros. Zaļo karogu mūsu skola saņem jau devīto gadu pēc kārtas. Tas ir mūsu skolotāju, skolēnu, viņu vecāku un pārējo skolas darbinieku augsts novērtējums. Izsakām visiem lielu, lielu –PALDIES!
LNB mūs iepazīstināja ar uzdevumiem šim 2016./2017. mācību gadam. Pēc pasākuma bibliotēkā kopā ar citu skolu pārstāvjiem piedalījāmies gājienā “SOLIS PASAULĒ”. Gājiena laikā notika tikšanās ar Izglītības ministru Kārli Šadurski un Ārlietu ministru Edgaru Rinkēviču.
Pasākumā piedalījās skolotāja T. Zarecka - EKOprogrammas koordinatore
D. Hodaņonoks (9.b), A. Osipoviča(8.a)-aktīvākie EKOpadomes locekļi.
2017.gada 1.martā skolā tika novadīts konkurss latviešu valodā "Erudīts" par Latviju un Olaini 5.klašu skolēniem.
5.klašu komandas sacenšas savā starpā - katra klase izvirzīja komandu, izdomāja komandas nosaukumu, sagatavoja mājas uzdevumu. Komandas risināja konkursa uzdevumus, atbildēja uz viktorīnas jautājumiem.
Klasesbiedri atbalstīja savas komandas, palīdzēja nopelnīt papildu punktus, minot mīklas. Uzvarēja 5b klases komanda. Apsveicam!
Pārlūkojot vietni, Tu akceptē nepieciešamo sīkfailu lietošanu. Tu vari akceptēt arī citu sīkfailu lietošanu.